Wednesday 16 March 2011

Cynamonowa Kuchnia


Witajcie w Cynamonowej Kuchni!
Za namową całkiem sporego grona życzliwych mi osób, postanowiłam stworzyć bloga.
To moje pierwsze doświadczenie z blogowaniem, zatem prosze czytelników o wyrozumiałość, zwłaszcza w odniesieniu do początkowych postów.

Na blogu, zgodnie z nazwą, będzie kuchennie i cynamonowo. Przede wszystkim chciałabym w sposób przystępny dzielić sie z Wami przepisami kuchni lankijskiej. Sri Lanka to ojczyzna cynamonu i ta przyprawa jest szeroko wykorzystywana w tamtejszej kuchni. Postaram się też przybliżyc wam Sri Lanke nie tylko od strony kulinarnej. To naprawdę fascynujący kraj! Poza tym napewno będe dzielić się z Wami ciekawymi przepisami z innych stron swiata zawierającymi cynamon, bo smak i zapach cynamonu to, obok wanilli, mój ulubiony.

Jeśli macie jakies pytania lub sugestie dotyczące tematyki bloga i samego bloga śmialo piszcie: cynamonowa.kuchnia[at]gmail.com

7 comments:

  1. Super juz sie nie moge doczekac tych przepisow w sumie to mam narazie twoj jeden przepis na dhal i czesto z niego korzystam jak chcemy poczuc troche smaczku lisci curry czy smaczek pysznego mleka kosowego :))))

    ReplyDelete
  2. Kiedy się tu wchodzi już pachnie cynamonem ;)
    Czekam na przepisy!

    ReplyDelete
  3. super, ze postanowilas prowadzic blog:) juz dodaje go do zakladek;)nie moge sie doczekac postow zwlaszcza o Sri Lance nie tylko od kuchennej strony:)

    ReplyDelete
  4. Myśl sobie co chcesz, ale aż mi się łezka zakręciła w oku jak zobaczyłam, że ta cynamonowa to TWOJA KUCHNIA.

    Będę tam warować codziennie jak pies, co czeka na kość :-).

    I widzę tu Elsę i Lusin :-) To duuuużżżżąąą tę quchnię prowadź. Tak jak Elsa pisze - ja czekam na te potrawy z kokosowym mlekiem, bo mam 2 puszki od dawna i nie wiem co i jak z nimi zrobić.

    ReplyDelete
  5. świetnie to wygląda..:) ciekawie piszesz i ładne tło.. ;) well done, sis..;) albo raczej 'very nice start'..;)

    ReplyDelete
  6. no to czekam kochana!!!! na pewno bede tu czestym gosciem :)

    ReplyDelete